veckor i andra städer, inte än

Jahaja, nu sitter Pernilla och Frida på flyg mot sina veckor i asien. Även de är alltså borta en stund nu. Precis så som Natalie, Malin, Karolin, Johanna och Lydia spenderar sina veckor på andra ställen runt om i världen. Och om inte ens en månad är även Lisa och Diddi på sitt flyg mot sina veckor. Kul för dem! Min tröst är det snart är min tur, att snart är även jag på min resa, men utöver det känns vardagen rätt seg just nu. Tack för jobb säger jag! Vore dock som vanligt skönt om man kunde få veta lite mer säkert i förväg, men man får ta det som finns! Är ju medveten om att folket inte längre är i denna stad, inte ens i samma land men jag tänker inte på det jämt. Men i de tråkiga stunderna kan man sakna att några av de allra bästa vänner inte går att prata med lika ofta, inte går att åka till bara så där eller möta på en fika eller bio, eller både och och sedan en fika igen. Well well, jag tänkte följa Malins exempel som hon formulerade så fint "nu ska jag börja se färger och bli kär i livet på nytt." Helt klart! Även se till att inte bara klaga utan också ta tiden att träffa de som frotfarande finns kvar i den för tillfället soliga staden Göteborg!

Hällebäck Augusti 10, Buddha till vänster lär ju va coolast?

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackars lilla katri, alldeles ensam :( tur att internet finns :D

2010-09-30 @ 22:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0