too good?

Det är nog inte ofta jag klagar på att allt flyter på för bra, men just nu gör det de. Så bra att det nästan blir dåligt då det inte går ihop. Jobbet på skolan har utökats med en skola till vilket är bra, nackdelen är dock att de hittills bara velat ha mig på båda skolorna samma dagar. Fick dessutom ett jobb från och med Oktober som förhoppningsvis och förmodligen håller framåt jul, vilket är kanon! Däremot ringde de från ett av alla de tusen jobben jag sökt och ville erbjuda mig en heltid, vilket ju också är kanon om jag nu kunndat jobba dubbelt! En lägenhet på det, möjligheten finns men ändå inte. Egen lägenhet 3 månader innan 3månadersresan är kanske inte jättevärt. Summan av kardemumman är att man väl kunde få splitta upp allt det där som går bra nu, så att jag tillexempel kan få det där heltidsjobbet och lägenheten när jag kommer hem i vår istället och hålla mig till det jag har nu! Eller om man inte behövde sova, hade ju vart strålande, då kunde man hålla på dygnet runt.

Jag är för övrigt väldigt sugen på ett vinteräventyr nu till vintern (när annars?). En skidbacke hade nästan vart tillräckligt.

Norge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0