jag fryser jämt

Vet inte om det är så att jag fryser för att jag är sjuk eller om jag blir sjuk för att jag fryser?

Vi får se hur lång denna jobbdagen blir, var småförkyld igår och det kan man väl leva med, men på eftermiddagen/kvällen när jag väl var hemma utvecklades det till något mer och jag somnade innan 10. Då jag öppnar idag får jag ju åka dit ändå och ta emot barnen som kommer till fritids innan skolan, så får jag se hur jag mår sedan. Har inte hunnit vakna tillräckligt för att känna efter...

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh jag färgade precis håret och det blev INTE bra! Jävla skit, varför vill det sig aldrig när jag färgar håret. :(

2010-09-21 @ 16:05:17
URL: http://malinnyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0