i want to guard your dreams and visions

Hej och hå vilken sjukt seg dag. Men nu finns i alla fall min fina bok i en av göteborgs bokhandlar, Aniara på Linnégatan. Jag behöver för övrigt boka in ett äventyr, inte för att jag inte redan har ett på gång men... Ett lite mindre och ett lite billigare. Eller bara en tågresa ner till skåne eller upp till uppsala. Helgen blir nog bra i alla fall, skönt med helg då man slipper ha ångest över att det inte blev något jobb. Å andra sidan hade det varit ännu skönare med helg om man fått jobba en hel vecka men så är det.. Börjar förövrigt undra vad tusan det är jag är allergisk mot så som jag nyser hela tiden, något lär det ju vara, fy.
Något sådant här hade ju annars suttit fint, från sommaren 2009.




Kommentarer
Postat av: Karolin

aha!! därför du prata om det innan? :P

jo det var härligt, hade ja haft en snyggare o finare o bättre motorcykel, tid och pengar så hade det kanske kunnat hända igen! för känslan av o bara köra någonannanstans, vara borta över natten o vara själv, möta människor längs vägen o bara uppleva, som tex norge, det är itne fel! :D

2010-09-10 @ 22:06:22
Postat av: natta

du kan komma på äventyr i münchen! saknar dig

2010-09-11 @ 11:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0