fredagskänslan

Någon dag ska jag berätta om tandläkarbesök, inte väldigt intressant, men svart på vitt ska det för det. Om inte annat så för mig. Nu ska jag dock sova, i morgon är det jobb igen. Jag älskar att få jobba med förskolaklassen, klass 1-3 och fritids, det är helt enkelt kul att gå dit varje dag. Det är nästan så att jag kommit in i vanliga rutiner igen och kan se fram emot att det är fredag i morgon, men bara nästan. Lite mer bestämt jobb och hela veckor så är jag där. För ni anar inte vad jag längtar efter den där fredagskänslan. Känna att man jobbat på och sedan få vara ledig. På gymnasiet infann den sig vissa veckor, men inte alla och sedan dess inte alls, så jag väntar med förväntan! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0