briggen blue bird av hull

Denna låt går på nytt varm i högtalarna, det tycker jag om. I örvigt har jag jobbat och än en gång fått erfara att världen är liten, eller okej inte så liten kanske men ändå... Folk i fel sammanhang och man blir lite smått förvirrad. En mamma till en föredetta simmare till mig på skolan och en gammal lagkompis, sedan typ 6 år tillbaka i tiden även hon på skolan. Halsen jävlas och jag fryser i vanlig ordning, det är på tok för kallt här! Är dock bara jag som inser det, gör det mig smart eller betyder det bara att jag kanske borde äta mer frukt som någon sa? Hm... Ska i i vilket fall plinga iväg till ica och köpa just frukt. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0