vi blir vad vi väljer

Jahaja jobb har det vart idag och jobb har jag planerat en tid framöver, sedan någon oplanerad vecka som förhoppningsvis fylls den med och sen är det en del jobb inplanerat igen. Jag gillar att veta. När jag skulle gå från jobb förut hade Irma redan smitit iväg så jag fick hämta cykeln vi gömt i något cykelrum på morgonen själv. Att det skulle vara så svårt! En såndär lagom stor lagerhiss och mörka tomma rum och korridorer, jag hittade inte ut. Ett antal filmer man inte borde sett smög just då runt i bakhuvudet, men tillslut hittade jag ut, med lite hjälp haha. Så kass man kan vara. Men nu ska jag sova, drömma fina drömmar och vakna upp utvilad för att än en gång ta cykeln till jobbet, hur skönt som helst! Synd att jag har svårt för det där med att cykla i trafiken bara, då det är svårt att undvika. Imorse var jag förmodligen den där idiotiska cyklisten som alla bilister sitter och svär åt, hon som tror att hon äger gatorna och får göra som hon vill bara för att hon cyklar! Men jag är miljövänligare i alla fall, får nöja mig med det och träna på det där lite till :) Godnatt

Kommentarer
Postat av: Malin

helt rätt, och snygg!

2010-10-07 @ 20:19:36
URL: http://malinnyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0