one good one bad

Alltså, det är så fruktansvärt kallt nu. Blir man lika förundrad varje år det blir kallt? Det ska ju dessutom bli kallare, detta är bara början av vintern, hur är det möjligt? Varje morgon bestämmer jag att nu är det faktiskt dax för långkalsonger och vinterjacka, eller i alla fall något av det. Och varje morgon ångrar jag att jag inte hämtade jackan på vinden kvällen innan och att jag ändå av någon anledning struntade i långkalsongerna. Idag snöade det dessutom en liten stund, hjälp. Fast jag vill ju ha snö? Nu har jag i alla fall placerat mig på golvet så att jag kan ha det varma elementet som ryggstöd, det hjälper! Ska strax våga mig ut i kylan igen, gå några meter och handla för att sedan laga mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0