Har sprungit ända sen barnsben

"Snart ska vi köpa julklappar, göra pepparkakshus och allt det gamla vanliga igen!" Alltså jo, jag kan ju längta lite till julen faktiskt. Slutade redan runt 3 idag så smet in på en bokahndel för första gången på ett tag och var kvar en aning för länge. Jag har kört fast i läsningen för stunden men blev rätt så inspirerad och ville köpa allt, rätt ovanligt haha. Pride & prejudice fick det tillslut bli i alla fall så att jag kan träna min engelska lite mer:) Tack mormor! (ett visst presentkort fick agra betalning) Väääldigt intressant detta. Nu socialt med sällskapet i köket, sedan dusch, läsning och sömn, hej!

sockervadd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0