Nu lyfter man båtarna ur kanalen

Är det bara jag som har så otroligt mycket kort i min plånbok? De får inte ens plats. Klubbkort i mängder, diverse inträdeskort, betalkort, leg, lånekort (som säkert inte ens funkar längre) och gud vet vad... Nu ska jag i alla fall ta tag i mig själv (har världens segaste förmiddag) genom att städa lite, duscha, åka och lämna tillbaka en jacka, hitta jeans? osv.. Vi får sedan se vad kvällen bjuder på, om ens någonting alls. För övrigt har jag nu bokat en liten vintertripp till Uppsala för att hälsa på moster med familj, där lilla pärlan Patricia ju också befinner sig :) Inte förrän december dock men ändå! Känns bra.

En glad Patricia, en knäpp Katri och en lugn Lisa(?) hemma hos mormor i somras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0