Men älskling, vi var alla en gång små

Idag har det vart sånt där riktigit mysigt väder, ösregn hela dagen i princip, väldigt mysigt. I alla fall om man kunde suttit hemma framför kakelugnen hela dagen, men icke! Jobb har det vart, varit tidig tre dagar i rad och försovit mig varje dag (kommit i tid ändå), känns mycket lyckat. I morgon börjar jag lite senare och slutar senare och förhoppningsvis hinner jag då ta igen min förlorade sömn, lite yrsel och så skadar ju inte men kan vara skönt att slippa höhö. Tränat idag med, visst är jag duktig? Alldeles för sällan dock! Irma har åkt och sitter förmodligen nu på flyget mot San Diego, lyckost. Är dock lite nyfiken på hur det går för henne, ute i vida världen ensam med den nervositeten haha, tvivlar dock inte en sekund på att hon klarar det alldels utmärkt. En sak till bara, de finns ju de där låtarna man kan välja en textrad ur för att just den raden är bra, och så finns det de där låtarna det inte går att välja bara en rad. Mannen i den vita hatten är helt klart en sådan låt och fråga mig inte varför, jag ryser :)

Kommentarer
Postat av: Kim

Tuff bild:)

Har du den högupplöst eller?

// Kim

2010-10-28 @ 20:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0