Jag är född i en spökstad där alla vet att jorden är platt

Hej!

Idag har jag som vanligt jobbat, det var stressigt och samma rörelse gång på gång i nästan 8 timmar är väl kanske inte drömmen men vad gör man inte! Efter det tog jag mig tll simhallen igen, och det gick kanon i vattnet, igen - skönt! Att inte veta hur jobbläget ligger denna veckan är lite segt, men i morgon är det jobb en stund i alla fall. Sedan hoppas jag få träffa mina fina vänner Victoria med lilla Tindra och kanske Louise med, om jag kan få tag på dem vill säga, inte det lättaste vill jag lova. Nu, ja gissa... sömn. Godnatt


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad duktig du är. Förstår inte vart träningsnarkomanen i mig har tagit vägen...

2010-10-19 @ 22:22:14
URL: http://malinnyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0