igen

Igår satt jag med förskolebarnen och gjorde igelkottar i lera, helt jäkla omöjligt! Var ju inte där på morgonen när de såg på film om djuren så jag hade ju ingen aning om hur de såg ut. Okej inte riktigt men haha frustrerande i alla fall, leran gör ju inte som man vill? Barnen lyckades i alla fall göra riktiga mästerverk! Till kvällen lurade jag med mig mamma och pappa ut till närmsta bästa krogen för att fira lön med god mat, deras lön då inte min höhö. Nu är det helg, igen. Sjukt. Veckan går jättesegt fram till torsdag och sedan, trots det sega, känns det som att det precis var helg. Skönt i alla fall, vet dock inte vad den bjuder på då alla har lämnat det regniga landet.... Bio kanske?


Kimson, bilden finns i rätt god upplösning vill jag minnas :)

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0