idag är igår imorgon

(Till att börja med, Grattis till Linnéa som fyller 18 idag :)

Jobb har det vart idag, sedan har jag simmat med mor min, det var mycket skönt! Så längesedan jag sparkade runt i vattnet, tror jag behövde det. Efter det blev det 40 minuters promenad hem, skönt det med men är rätt slut, ska sova tidigt, igen :)

Liseberg föresten, jag tappade fattningen lite -har blivit en sådan jäkla mes mes mes! Jag fick göra tjejerna besvikna och skippa uppskjutet och när vi åkte uppsvinget försvann min själ någonstans i luften, galet var det. Nog för att jag är sjukt höjdrädd, och lite läskigt ska det ju vara men detta var extremt, inte kul! När jag dock insåg att det bara var att gilla läget blev det lugnt igen haha. Nästa gång med de två töserna har jag lovat att jag ska åka allt, har man kunnat så kan man väl igen? Kanske kan det vara så att hjärnan blivit lite mer medveten om allt som kan gå fel? Eller så är det bara att sluta skylla ifrån sig och sluta vara en mes, punkt slut. Nu sömn!


Höjdskräck och skratt i parisehjulet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0