en stor liten

Lugn kväll, förkylningen går upp och ner, moster med man och son Simon är här. Simon är en såndär som är liten, fast som blivit så jäkla stor, varför ska alla små bli stora? haha Han är i alla fall längre än mig nu (är väl dcok inte så svårt), 13 år, varje gång jag träffar honom känns det som om han växt 5 cm, och då har jag ändå träffat honom ganska ofta på sistone. Men men, sånt är det! Nu ska vi i alla fall se film, vi får se om jag lyckas hålla mig vaken, känns som det var länge sedan jag såg en hel film nu. Det var förvörigt bra på jobbet idag, mestadels glada och snälla barn och en glad och snäll Katri, då är allt så mycket roligare :) Inte för att jag brukar vara osnäll men..... Trevlig helg i alla fall

Snygg är man dock


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0