Where dreams are born and truly became real

Hej goddag godkväll, jag vet inte vad det är för tråkig seghet som dragit över för stunden. Men det kan ju vara så enkelt att det är höstmörkret och vägen mot vinter som gör det. Med andra ord har ännu en seg helg seglat förbi. Men ny vecka väntar, fylld med i alla fall jobb och träning resten får väl tiden utvisa. Om någon undrar sitter jag just nu och väntar på en falafelrulle som är på väg hem till mig denna söndagkväll. En kväll som också förmodligen kommer att sluta med parlamentet, Beck (en av de jag inte sett, tror jag, för ovanlighetens skull) och tja, sömn på det, förmodligen innan vi fått reda på vem mördaren är då jag inte på väldigt länge lyckats se klart på någon film alls! :)

min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0