trode aldrig jag skulle stanna så länge

Halsont, för långa dygn, bråkiga barn, tidig morgon... Men å andra sidan dör man inte av halsont, de långa dygnen visar ju bara att man lever, och vad skulle jag annars hitta på för stunden? Bråkiga barn har också en motsats som helt klart väger upp, och tidiga mornar.. tja, jag tjänar ju pengar inte sant? Så ja, jag är nog rätt nöjd ändå. Bror är nu på besök, bra musik i mina högtalare och nu väntar snart mat och öl för de som tror att de är vuxna. Men först handling! Mor min skriver en oerhört detaljerad handlingslista nu då jag verkar vara på tok för trött för att koncentrera mig på vad hon säger. Vi får väl se.

bara en sisådär 5,5års gammal bild på mig och bröder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0