sa du opera?

En dag för några veckor sedan när min mor kom hem så lät det ungefär så här:

M - Katri, jag har en vän som kan fixa billiga biljetter till musikaler och så (sista genrep), vill du jag ska göra det så att vi kan gå på det tillsammans?
K - Javisst, jag är på

Nån vecka senare...
M - Nu Katri, har jag köppt biljetter, Onsdag 17 november. Okej?
K - Kanon!
M - Fast... eh, det blev till en opera.

Så ja, thats it, ikväll blir det opera. Vi får väl se, är inget stort fan och har ingen större erfarenhet heller. Första, senaste och enda gången jag vart på just opera somnade jag liksom halva klassen, vi gick i åttan och var där med skolan... Spännande!


Kommentarer
Postat av: Karro

ja det kan ju bli intressant... :P

2010-11-17 @ 16:35:40
Postat av: Malin

Så, somnade du?

2010-11-17 @ 21:35:33
URL: http://malinnyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0