håna oss. vi rör oss, ni står still

Jag borde verkligen redan ligga och sova, men jag har en massa saker jag tycker att jag måste göra innan dess. Förmodligen är ingenting av det speciellt viktigt för stunden men jag har tydligen lite svårt att varva ner trots att jag är helt slut efter jobb och träning. Jag har fått något julfnatt, jag vill ställa mig och baka julgodis i mängder, pyssla en julkalender till min minsta kusin, köpa julklappar nu nu nu, sticka en ny halsduk av garnet jag hittade igår... Känner precis som när jag gick i skolan och väl fick mina idéer till de arbeten som skulle skrivas, det skedde alltid på kvällen dagen innan jag började tidigt så klart, gärna söndagkvällar. I morgon börjar jag 06.00 (= vakna 04.20) så det är kanske inte riktigt läge att sitta uppe halva natten med detta. Tror att det hela kan bero på att jag insett att jag från och med nästa vecka har lite knappt om tid då jag kommer köra dubbeljobb drygt två veckor framöver, inte dubbel heltid, knappt heltid + halvtid heller men ändå, på tok för lite tid över! (Desto mer pengar dock höhö) Godnatt!

gammal kreativitet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0