gaaaaalen

Åå vad jag blir galen, hur dum kan man vara? Våren 2009 satt jag ju och jobbade på mitt kära projektarbete, det som även slutade i en utgiven kokbok. Kan ju tala om för de som inte vet att det var ett rätt omfattande projekt med mycket ändringar och många olika utkast och olika redigeringar. Eftersom att jag gärna ville spara processen har jag inte slängt undan de utkast som borde vara kasserade och bilder som används (och de versioner som inte används) slänger jag självklart aldrig vilket ju i sig enligt mig är en bra idé. Det mindre bra är att jag inte lyckats sortera det hela, eller det har jag förmodligen, för 1,5 år sedan på något väldigt smart sätt som jag nu glömt bort. Dessutom har det sparats olika på dator och extern hårddisk och då jag inte orkat se efter vad som är det som ska sparas har jag nu dubbelt kaos. Och tja, nu så här i efterhand kan jag verkligen påstå att jag har noll koll. Super!

Nu är tanken att jag ska fixa nya reklambilder, till det behövs bilder från boken... bilder till boken jag inte kan hitta i rätt version. Dessutom har min hårddisk fått fnatt och är segare än jag vet inte vad, ny sådan kanske är dax?! Wish me luck


UPDATE: Hittade vad jag skulle, heja mig! Nu ska det bara laddas över och när lönen kommer är det jag som köper en ny jävla liten snabb hårddisk!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0