68

Min dag började med en helt fantastisk föreläsning på Draken som modern min trollade in mig på, tacksam! Pelle Sandstrak stod på scen och berättade om sitt inte alltför glamorösa men otrlogit intressanta liv, ett liv med tourettes syndrom, fast då odefinerat. En berättelse om livet från barndommens mindre missförstånd till tvång som tar över vardagen och resan därifrån... Ett antal tankeställare väcktes samtidigt som jag i tre timmar satt och log konstant, för så jävla bra var det! Helt klart värt att se. Efter det gick jag och jobbade några timmar, sedan gick jag hem och lagade mat och nu sitter och jag i min säng och lyssnar på Håkan och andas genom munnen då det är stopp och täppt i näsan. En helt lagom bra onsdag! Dessutom verkar den där resan ni vet, den jag pratar om jämt, ha blivit om möjigt än mer verklighet i hjärnan på mig. Vill mest bara springa runt huset och vifta på armarna!

Ska kanske istället ge boken ett nytt försök, har hittills mest känt mig smått galen när jag läst den men kanske lätare nu? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0