vi river en stad och bygger en ny

Alltså, det är kaos där jag befinner mig nu, mitt sovrum. Jag förstår aldrig hur det går till. Ena dagen ser det ut som kungen ska komma på besök och nästa dag ser det ut som hans hov har festat vilt hela natten. Nej okej, förmodligen tvärt om med tanke på att det är hos mig, men dte kvittar. Det är kaos. Nu tänkte jag ta tag i det, för pappersgrejs, mail osv är fixat för stunden. Bara lite närvaro kvar, som vanligt. Det lättas dock upp nu, allt det där som var mycket. Koll på sista träningstillfällen, vikarier, sista jobb, första jobbdag, studenter och gud vet vad! Hur gör man utan en kalender? Idag har jag i alla fall vikt loppor och spelat fotboll med barnen på fritids, det är kul.

som sagt, hur håller man annars koll?

Kommentarer
Postat av: Andreas Alexander

Vart jobbar du när du inte vickar på vättle?

2010-05-18 @ 07:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0