kvava, är det ens ett ord?

Jag har inte ens mage att klaga på regnet, jag gillar det med, i värmen. Det kvava när solen gått ner, det varma regnet. Visst en luva skadar inte men det går inte klaga på sommarregn, inte de första två dagarna. Jag vet inte vad som hände, jag vaknade till liv ur min dvala, vädret blev kanon och min blogg blev en väderblogg? Nu är det i alla fall helg, helg på riktigt. Helg utan jobb. Ledig jäkla helg och den ska dessutom spenderas i skåne! Okej, jag har ett möte att gå på under lördagen, men tar typ 3 timmar, max - och det är inte mycket i jämförelse. Denna helg till skåne har jag försökt planera in hela våren, äntligen gick det. Dessutom blir det bil ner... Nog för att jag fullkonligt älskar tåget, men det gör inte min ekonomi. Jag har föresten tränat idag, men det blev mest mental träning på att inte ge upp, det gick rätt bra. Samt kondition.

Igår var jag efter en (i vanlig ordning med pernilla i förarsätet) ryslig bilfärd och kikade på en mycket glad och vacker Frida som taggade inför balen. Sedan satte jag Nath oss på gräset i den varma kvällsolen med varsinn mycket bra kebabtallrik i knät. (Jo, jag ser hur konstigt jag uttrycker mig, gramatiken är inte med mig denna kväll.)


och drack fanta tydligen...

Kommentarer
Postat av: malin

åhhh kebabtallrik, var du tvungen att skriva det?! haha har inte ätit kebab på över fyra månader :(

2010-05-21 @ 18:53:28
URL: http://malinnyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0