superduperbra

Tja folket!

Har precis kommit hem från ett hysteriskt möte med mina tränarkollegor, jag tycker vi är jäkla sköna faktiskt! Vi var rätt effektiva idag trots hyseriskt skratt. Innan dess var det träning och innan det stod jag ut i flera timmar och frös som en idiot och vräkte i mig sol så fort den snytes en skeund eller två. Skolbarnen hade nämligen friidrottsdag och vinden var inte nådig. Nu ska jag fortsätta bildredigeringen och ätandet! Om knappt två veckor åker jag till skåne för en stund, och andas uuut. Fram tills dess är det mycket, denna veckan är en såndr vecka med någonting varje jäkla dag igen, puh! Andas, 1..2..3... Hejsvejs!

superduper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0