men det går att drömma utan sömn

Nu hemkommen från ännu ett mycket lyckat läger med våra småttingar. Det är så jäkla bra och roligt så att jag nästan blir tårögd när jag tänker på att jag ska sluta med det hela, nästan. Som ni förstår tycker jag om det väldigt mycket och läger är ju det absolut roligaste. 5-kamp, utmaningar, pantgömme, brännboll osv... Sömnen ligger dock på hyllan ett tag verkar det som, den får sort of vänta tills jag är klar med allt. Det går bra, så länge man är igång, är man det inte tar tröttheten över totalt. Man kan ju tydligen vänja sig till mindre sömn, det låter som en bra idé -då hinner man mer! Eller? Nu ska vi iväg till Gabben som fyller 19. Trevlig kväll, helg osv!

grönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0