Lyckat!

Igår var en mycket bra dag. Efter jobb tog jag mig till Johannas studentmottagning, oj vad jag hade velat vara där igen, studenten, glädjen! Vår grymma vän hade lyckats kamma hem stipendiet också, och ska jag vara ärlig vet jag ingen som förtjänar det bättre än henne, grymt. Massor med god mat och trevligt folk, sedan lämnade vi studenten och förfestade hos mig en stund, så idag har jag städat! Sedan smet vi in till stan och slirade runt på studentfesten, så jäkla bra. Väldigt nöjd med kvällen! Kunde dock skippat sista timmen då mina två fäljeslagare fick för sig att börja bråka, springa iväg och få minnesluckor? Allt löste sig dock och vi fick oss ett gott skratt.

För örvigt har jag tappat bort min ring, en av få ringar jag verkligen verkligen inte skulle tappa bort. Skit känns det faktiskt. Jag har en mindre bra kväll, är på tok för trött och grining, borde sova egentligen. Bilder från gårdagen kommer nog snart, kanske. Min kamera vilade hemma och Irmas var igång.

Johannas utspring iallafall, som jag dessvärre missade. Irmas bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0