komigenerkänndå

Gott folk, jag har vart i regnet idag, rätt befriande men jäkligt ändå. Tränat barnen och fikat med Nath och Veronica med, jag saknar alla fikor, vart tar tiden vägen. Vem är det som äter upp den för mig? Hur som så var det trevligt trots övertrött och tom hjärna, vilket jag tydligen inte fick glömma märktes av mina snälla vänner. Ja, ni ser ju formueleringen där, jag är trött. Kusin har fått jobb i england, det tycker jag är mycket kul. Men det betyder att jag ensam får ta hand om kattskrällena i sommar när jag bor där haha. Varför tar England mitt folk från mig för? Får väl dra jag med? Många frågor i detta inlägg så bryter av med ett utropstecken! Nu ska jag packa för lägret och göra fint om jag orkar. Sedan sooova. Njut av er lediga dag i morgon, ni som har en sådan. Hejsvejs

Bilder från modevisningens efterfest, visst har jag snygga vänner?








Irma: Jag kan hålla kameran still!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0