jag trivs bäst när havet svallar

Jag har spenderat tid på en av de absolut bästa platserna jag känner till, med massa släkt dessutom. Nästan allihop, matfest har det också varit. Åh vad jag älskar det. När man ser att uppfarten är fylld av bilar och hallen fylld av skor, då är det som bäst, då är det som förr. Då är vi samlade. I Hällebäck mår jag oftast som bäst.

bilfärd

gruset, känslan.

Min störda bror och jag


far

kusin Simon & bror Linus

saltvattenstänk

Vackra Flis, helt uppslukad av bebis


4 generationer kvinnor. Farmor Faster Kusin & Kusinbarn

mor

Farbror - Björn, Faster - Ann, Farmor - Pirko/Kaarina, Kusin till syskonen Carlsson - Sanna, Far - Bengt

Kommentarer
Postat av: malin

Är byxorna från hm?

2010-05-31 @ 17:52:48
URL: http://malinnyman.blogg.se/
Postat av: Sanna

;-)

2010-05-31 @ 18:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0