jag känner längtan i varenda kroppsdel

tomma söndagar...

Om exakt en vecka är jag på väg mot mitt sista söndagspass, om allt håller vill säga och ingenting mer blir inställt. Missuppfatta mig rätt, jag älskar mitt jobb, tro mig - det är helt jäkla underbart. Men, det ska bli så otroligt skönt att ha tomma söndagar igen och inte ha några måsten, bara viljor. Då ska jag spela rödvinslåten högt högt, precis som nu men aldrig behöva stänga av för att jag måste jobba.

Malin, aprikos. Det räknas!
- Eller kanske inte haha,

Hejsvejs!

Jag undrar hur många gånger jag lagt upp denna nu? Lär ju inte vart den sista i alla fall

Kommentarer
Postat av: malin

det räknas nästan, åh jag hitta mig en man. hihihi jag DÖR :D

2010-05-10 @ 01:29:02
URL: http://malinnyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0