i-lands

Gott folk, pengar gör mig knäpp. Jag hatar pengar, speciellt löndagen. Jo jag vet det är bakvänt. Men allt jag tänker på när jag får in min lön är på vad den ska gå till, hur mycket som blir kvar efter det och det... och det i sig är väl inte så kontsigt. Men jag blir så less när jag inser att inget blir över - heller inte helt ovanligt? Men det är jobbigt. Det är inte kul. Då var det lättare för två dagar sedan när jag inte hade något men visste att det snart kommer nytt. Nej fy, redan panik och maj är inte slut än... Ska leva så snålt jag bara kan, vilket jag ofta försöker. Förra månaden var ett skräckexempel, denna månad ska bli ett skolexempel. Nu ska jag göra något, jag glömde vad, och sedan träna lite innan sömn. Godkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0