I believe forgiveness is the key to your own happiness

Jag vaknade och såg solen genom en blå lucka på himlen, insåg senare att det inte var någon lucka, utan att det snarare var molnen som var undantaget denna morgon. Skönt. Somnade om. När jag sedan gick ner och gjorde mig frukost slängde jag en blick på termometern och höll på att hosta upp mjölken, 18grader, vilken schock. Sedan började jag fundera på hur varmt det egentligen är, hur mycket kläder krävs? Nu spelas musik på hög volym, fönstret är öppet på vid gavel och jag känner varma vindar mot ansiktet och bara armar. Ska strax ta mig iväg till jobb, sista tisdagen tydligen. Jag har fortfarande inte listat ut hur mycket kläder som krävs. Det ger väl sig! Jag fick för övrigt plötsligt ett sug efter pirakka... En bra dag i alla fall.

mobilbild bil hemresa trollhättan lördag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0