fredag

Idag är jag inte galen, mest trött. Sover så sjukt konstigt och på mornarna vet jag knappt vad eller vart jag är. I tre dagar i streck nu har jag vaknat en tmme tidigare än jag ska, jag. Skumt. Idag blire fotojobb hela dagen och kvällen, efter det blire väl lite dans också? Om jag kan göra av min utrustning någonstans, hm. Johanna och tjejernas modevisning ska dokumenteras. Jag är mycket sugen på att se vad de har kokat ihop denna gång, de är så duktiga de där tjejerna förstår ni, alltid massa coola idéer. Spännande.

irm som fångat det hela på bild, 2 år sedan.

Kommentarer
Postat av: malin

hoppas du får en bra fredag <3

2010-05-07 @ 14:23:55
URL: http://malinnyman.blogg.se/
Postat av: Mattias Abulu

Men tack tjejen! :) ny header ser jag att du har också, eller du kanske har haft den ett tag? :P

2010-05-08 @ 14:43:36
URL: http://mattiasabulu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0