3maj

Jag är helt slut, trött som bara den och huvudet vill inte sitta kvar där det ska, blä. Sitter för stunden och väntar på ett samtal, ett samtal som förhoppningsvis handlar om jobb, det ni! Det är maj, tredje maj, jag är i schock, hjälp. Nog för att första maj inte gick omärkligt förbi men när Emelie förut på träningen talade om för mig vilket datum det är blev jag lite förvånad.

Helgen föresten
Fredag: Hos Johanna med folk, trevligt.
Lördag: Stan en sväng med föräldrar, kikade på tågen och lyssnade på några mindre välgjorda tal, restaurang med de plus småtjejerna med föräldrar. Väl hemme hade vi filmkväll, jag och småtjejerna - aldrig fel.
Söndag: Kikade på ett mycket fint hus i Ale (fast det låg i Lilla Edet), sedan bara jobb.


Nu tycker jag det är dags för telefonen att ringa!
Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0