walking

Sightseeing in London idag. Green park, buckingham palace, trafalgar square, leicester square, big ben, london eye, picadilly, oxford, chinatown... Ni får ursäkta värdelös uppdatering men jag är verkligen helt slut! Bilder kommer det med, men först när jag är hemma tror jag då jag är en bildsnobb som känner att jag måste finputsa bilderna höhö. Nej men, orkar inte koppla in kameran riktigt. Stormtrivs gör jag i alla fall och jag älskar the british accént. I morgon väntar shoppingrunda hela dagen, förhoppningsvis även musikal. Nu väntar andra halvan av Pretty Woman - om jag lyckas hålla ögonen öppna. Night

Mestadels solsken hela dagen, inte här dock

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0