visa vid vindens ängar

Vänner, fiender och ni andra. Denna sång i denna version, minut och sekund 2,42 men framförallt 2,46 och en bit framåt, då vrids volymen upp och gärna lite väl mycket. Eller i hörlurar på spårvagnen. Då mår jag finfint vill jag lova! Några andra som mår finfint idag är föhoppningsvis kusin & Mattias... Det är nämligen så att de vart i upploppet av graviditeten och jag idag när jag avslutat babysimmet tänkte höra av mig till dem och se hur landet låg. Men när jag är klar och plcokar fram telefonen har jag fått ett sms av faster som precis blivit mormor. Kul kul tycker jag, en flicka blev det! Tänk att vara född på självaste våffeldagen hoho. Farmor, nu är du gammelmormor! (Utan att vara elak)


Kommentarer
Postat av: malin

åh kul! :D

föresten, hoppas din lön sitter på SPARKONTOT!

2010-03-25 @ 19:44:52
URL: http://malinnyman.blogg.se/
Postat av: irmi

ÅH! grattis till therese!

2010-03-25 @ 19:51:10
URL: http://lydirm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0