sodamncool

Min vän Irma ringer hit ganska ofta, det brukar dock sluta med att jag lämnar över luren till min far som sedan sitter en bra stund och försöker lösa hennes datorporblem. Vad bra att hon har mig! haha. Far min sitter även och rotar runt på internet åt mig eftersom att jag är för lat för att ta reda på stuff i need to know inför London. Ser ni, jag får in the english! Very good, Katri. Kanske ska ta och fixa mig en väska snart med, så att jag kan packa, och bestämma en budget för denna månaden. Måste nämligen ha en sådan för att känna att jag har koll. Slutet av ännu en dålig romantic movie nu och sedan sömn I guess? Man vet ju aldrig om det blir jobb i morgon, känns dock inte som det. Får se om magen har rätt eller fel denna gång. Night!

Jag är fortfarande lika cool,
promise! Vet inte hur de är med de andra dock. Jag till höger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0