Jakob Hellman

Okej, nu hakar jag på vill ha trenden ordentligt.

Jag vill ha vår, jag vill ha ett fast jobb, jag vill flytta, jag vill på peace & love, jag vill ha en gitarr, jag vill kunna spela på gitarren jag inte har, jag vill skita ner mina converse så att de går att använda, jag vill ha en ny (hem)telefon, jag vill byta stad, jag vill på konsert, jag vill bada i havet, jag vill till hällebäck, jag vill ha solsken och solbränd hud, jag vill bada i sjöarna, jag vill byta land, jag vill ha sena sommarkvällar, jag vill tända vattenpipan, jag vill ha endlösa meningslösa nätter, jag vill på roadtripp, jag vill tågluffa, jag vill ha en jäkligt ball lägenhet, jag vill ha breda fönsterbrädor, jag vill ha ett badkar under en hylla fylld med badskum, jag vill fylla kökshyllan med te i alla sorter, jag vil ha en dvd som fungerar, jag vill skriva en bok, jag vill göra något bra, jag vill stoppa mobbing, jag vill hjälpa andra, jag vill lära mig språk, jag vill förstå omvärlden, jag vill förändra världen, jag vill en jäkla massa!

Nu ska jag snart sova, i morgon ska jag jobba igen, fast med babysimmet. De hann fråga innan skolan gjorde det, alla drar i mig höhö! Jag var uppe tidigt i morse, åt frukost som bestod av gröt och en apelsin, kände mig nyttig. En ny bok att fastna i vre bra nu, är ju så jäkla underbart att kunna fördiva spårvagnsresorna och all annan dötid med en superduper bok! God kväll gott folk


bättre låt sämre video
Jakob Hellman påminner mig om vår och min bror Kim och hans kompis Robin. Jag vet inte riktigt varför. Kanske för att de spelade honom på hög volym när de var hemma själva, när man kom hem från skolan de där dagarna då våren verkligen var. Eller jag kanske har fel, det var kanske inte Hellman de spelade?


Kommentarer
Postat av: tina bertlin

jakob hellman är kung!!!

2010-03-24 @ 15:09:43
URL: http://macgowan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0