trixingfixing

Hohojaja, försöker få ihop packningen. Halva väskan består av Malins jäkla godis, det var inte lite hon skulle ha tydligen haha och en stor ost som väger! Hade det inte vart för knäckebröden hon också ska ha så hade det mest funkat tror jag men dem är omöjliga att packa. Men det löser sig säkert det med. Ska bara försöka få fram en bra väska till handbagage yeye, chips är gott och jag borde sova. Night!

Jag fortsätter min väg på minnesstigen. Inte för att jag minns detta, men sött är det!

Jag har en känsla av att man kan ta en kik i bokhyllan nere i vardgasrumet och se vissa likheter, har jag rätt?

Kommentarer
Postat av: Mattias Abulu

SV: Men det är klart Katri!!! Vi kan rulla runt i stan på sommarne, en kill- och tjejversion av honom ;)

2010-03-11 @ 23:38:09
URL: http://mattiasabulu.blogg.se/
Postat av: malin

men haha ursäkta mig då! du kan ju inte påstå att du har med dig 25 kg iaf! det hade fan jag när jag flyttade!!! :D

2010-03-12 @ 12:28:17
URL: http://malinnyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0