till mormor

Mormor, detta inlägg tillägnar jag dig. Jag vill mest bara veta om du lyckats hitta tillbaka hit? Mamma sa att du inte lyckats hamna rätt och att du skulle kommentera på bloggen när du väl hittade hit. Så du kan väl slänga in en kommentar och tala om för mig om du hittat rätt? Som jag tidigare talat om kan man kommentera inläggen genom att trycka på kommentarer som står understruket med grå text under varje inlägg. Lycka till!

Nu mormor och alla ni andra, ska jag slänga mig i sängen och läsa lite. Sedan förhoppningsvis sova gott och både hoppas på att telfonen ringer i morgon för jobb och att den inte gör det.
Godnatt


Kommentarer
Postat av: Linnéa Melander

Hello Katri!

At last I found your blog! Thank you for the letter!

I have been very busy and unfortunately I didn´t managed to connect Internet in the evenings in spite of the fact that I phoned Telia support and got the answer that the connection worked.Perhaps the line is overlouded sometimes. Love from Grandma

2010-03-23 @ 12:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0