sunday

Jag har plötsligt en massa saker jag vill skriva. Nämnde för ett tag sedan ordet gitarr, hörde även två höga killar och en dyngrak tjej ha ett väldigt intelligent samtal på spårvagnshållplatsen igår.

Idag gick jag upp "vann" tävlingen jag och pappa tydligen hade? Jag frågade varför han inte kunde köra mig, han svarade, jag var nöjd och sa okej och tog det hela lugnt och insåg att det får bli spårvagnen. Efter 30 minuter kommer han upp och säger "Du vinner som vanligt. Jag kör dig." Undrar om jag har en demone ller något som springer runt och gör livet till pest för andra så att jag vinner tävlinger jag inte ens visste att jag deltog i. Han körde mig hursomhelst till Lundby där mina småtjejer spelade fotbillsmatch, efter det följde jag med dem hem en stund och sedan följde de med mig och tittade på när jag jobbade med de allra minsta. Efter det gick vi och åt. Nu är jag hemma och trött som bara den. Uttorkad med känns det som, skulle behöva minst 20 liter vatten känns det som - av ingen speciell anledning, faktiskt.

Igår var jag och Veronica hos Nath och tjattrade på. Drack (mycket lite) vin, åt kex och ost, choklad, mackor, nyponsoppa... Spännande blandning.

Imorgon blir det jobb och träning för barnen. Nu väntar hinkvis med vatten, mindre städning, läsa ut min bok och sedan sova!

Kommentarer
Postat av: Mattias Abulu

SV: Mohaha, vet du vad. Då ska jag banne mig köpa en och lyckas bättre än dig. Ska köpa en innan jag drar till Portugal, har man något att göra på flygplatsen iaf! ;)

2010-03-21 @ 23:23:16
URL: http://mattiasabulu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0