sprungitframochtillbakaheladagen

Okej kära vänner, nu börjar jag få extrem resfeber. Inte för att flyga till England och London utan för att flyga själv till England och London. Jag känner mig halvt åksjuk och då är det tre dagar kvar. Har i alla fall lyckats fixa en väska, chekat in online (gillar det inte!), fixat transfer från och till flyglatsen så nu är det väl ara packning kvar, ingen brådska dock! Eller, jag kanske ska växla pengar med? Löser sig! Har för övrigt lyckats glömma min älskade klocka på gymmet (ja, jag kom iväg dit!), känns lagom surt. Så nu vet jag någon som ska upp med tuppen i morgon för att ringa och hålla tummarna så hårt det går att någon snäll själ låtit den vara eller lämnat in den.

Torsdag: Jobb, packa, växla pengar
Fredag: Träna småbarnen, fira Veronicas 20årsdag!! Möjligen en kort utgång
Lördag: Byte av land, återse Malin, portobello, utgång :)

Känns braaa.
Godnatt!

Ja, jag tycker att det är sjukt kul med gamla bilder!


kat ´n´ nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0