pånytt

Mer plats för kläder och sängen närmare det stora fönstret. Hoppas jag blir nöjd bara, har en tendens att aldrig bli det vad gäller möblering nämligen. Ett tag kunde jag möblera om varannan vecka, nu var det dock ett tag sedan. Efentligen handlar det väl om att vilja förnya sig men framförallt flytta!! Nu kommer snart fadern hem och då blir det Ikea så att jag blir klar här!

Fick en plötslig lust att klä väggen i tidingspapper

Har dock inte gjort det och kommer nog aldrig att göra det heller.

Kommentarer
Postat av: malin

ja men med thailand menar jag ju malaysia, vietnamn osv :D så SPARA :D satt och kollade flyg idag, haha.

2010-03-02 @ 19:18:09
URL: http://malinnyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0