konst é att förstå

Ja det där med utgång blev det inte mycket med. Var ute och åt med familjen, mycket trevligt. Kände mig dock oerhört asocial, förlåt! Trött, hängig, ryggont som bara den, sjuka på g, och ja - sömnbrist. Efter det mötte jag i alla fall upp vänner Irm Johanna och Nath, vi tog oss till Irmas tvillingvänner och deras vänner där vi snackade bort en del tid - trevligt. Sedan mot haket, i kön kände jag att nej, jag skiter i detta. Var alldeles för trött och ryggen gör fortfarande ont, vad har jag gjort? I vilket fall är det mycket skönt att vara hemma nu, snart ska jag krypa ner under täcket och ta igen förlorad sömn. Denna vecka har det varit mycket.

Bortglömd låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0