jagvillhaminklocka n u

Åhå jag är så jäkla irriterad! Mest på mig själv och att jag inte har någon att skylla på. Jag vill ha tillbaka min klocka! helvetsjävlapissskit. Ursäkta språket! Tycker det är dåligt om någon hittat den och inte vart snäll nog att lämna in den i receptionen, riktigt dåligt tycker jag. Jaja, bara att hoppas på att den ändå dyker eller bara inse att den är borta. Tråkigt. Nu ska jag fixa god mat och sedan ta tag i något vettigt, vet inte vad dock. Hoppas ni har en bättre dag än mig! (Bebisarna var i alla fall söta, som vanligt, man blir alldeles varm i hjärtat av att se deras små ojämna tandrader i ett stort leende.)

Kommentarer
Postat av: Nader

Vart tappa du bort den?

2010-03-11 @ 22:05:56
URL: http://naderandthemovies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0