idrottsvärlden

Ledsen för detta mindre kul inlägg men jag är så inihelvettes trött på att lägga ner så sjukt mycket tid, tanke och själ och inte få någonting tillbaka. Lite uppskattning vore fint när man sliter nästintill ideellt. Visst allt är inte alltid perfekt, när är det någonsin det? Och ja, mycket får man se till att fixa och bidra med för att få saker och ting att gå runt, inga konstigheter där - jag är med på noterna. MEN det vore skönt att någon gång få höra ord som bra jobbat. Nu är det ju otroligt dumt att skriva mindre bra saker om människor, föreningar osv på en så offentlig plats som den här, men jag står för det. Jag tycker inte allt är dåligt, det är inte min poäng men lite uppskattning tack!! Sen att jag inte får någonting tillbaka är för visso en stor fet lögn. För hade jag inte fått ut någonting av det så hade jag lagt av för länge sedan, men hade som sagt vart trevligt med att få något från den högre sidan av det hela.

Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: frida

Håller med, vi ses imorgon :)

2010-03-18 @ 22:37:18
URL: http://fridael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0