friday im in love

Efter gårdagens blogginlägg var det våfflor som gällde, sedan satte migränen igång med full kraft. Jag la mig i mörkret, och somnade (innan 21.00). Sov och sov och sov tills tidigt i morse, med undantag för någr minuter då jag vaknade och borstade tänderna, då jag otroligt nog höll på att försova mig. Jobb idag hela dagen. Mellan 8.00 och 13.00 stod eller gick jag konstant. Det är lätt att hamna i sådanna situationer, man glömmer liksom bort att man är trött. Så när jag väl satte mig ner, ja då var det knappt så jag orkad ställe mig igen. Men det gick, nu är jag hemma.

Vad gäller din kommentar Malin så sitter min lön ej på sparkontot än, men SNART

Helgen
Fredag: Färdigjobbat, hem till Pernilla med folk - utgång
Lördag: Träna barnen, träna själv, middag på gyllene prag med familj, utgång
Söndag: Jobb med minstingarna och sedan förhoppningsvis slappt
Sedan drar vi igång igen. Härligt. En vecka sedan drar jag en stund, till kylan förvisso men ny miljö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0