eldkvarn

Jag tänkte lägga mig, men insåg att jag inte kommer somna än på ett tag. Så här sitter jag nu. Lyssnar på eldkvarn och talar om för Natalie att ingenting är omöjligt, vill man så kan man! I denna stund vill hon bli diplomat, och ja, det hade passat henne. Go for it! Kikade på slutet av Mauro och Pluras kök där Håkan och Lena Ph var gäster, blev lite inspirerad till gitarren. Läs mer om det på min andra blogg - om en stund eller några timmar när jag lyckats uttrycka mig någorlunda! Glaset rödvin som fattas nu bara, och lite världsproblem att lösa men dem finns det väl gott om? Inte för att jag gillar rödvin - men ni ser bilden jag försöker måla upp?

Jaja, gå och sov med er!

Update 00.31:
Blir ingen text på den andra ikväll, måste sova! Tänkte slänga upp en bild på en gitarr som jag tagit för många år sedan men den verkar vara spårlöst försvunnen! Fastnade i alla mina skivor med bilder och hårddisken istället, mycket gammla bilder jag helt glömt bort fanns där. Men med denna bild från antal år bak i tiden undrar jag vart kreativiteten tog vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0