8mars

Det blev visst jobb idag ändå. Både bra och jobbigt. Efter det fick jag följa med favorit tjejerna EllaBella och Flisan till Ullared haha. Jag som skulle spara! Massa nödvändigheter fick jag dock allt köppt, lika bra det. Faktiskt inget speciellt onödigt heller så jag är nöjd. Nu mår jag som en överkörd hamster, eller något annat jobbigt. Mår illa som bara den, yrsel och huvudvärk. Kanske en kombination av för trött morgon, för mycket bakterier i luften på skolan, vätske och näringsbrist, jag vet inte men förmodligen. Eller bara ett hederligt jäkla migränanfall som verkar komma allt oftare nu för tiden! Fy. Få bort allt jag spenderat pengar på och sedan sömn! Kul inlägg det blir här, stor variasion (hur stavar man?). G o d n a t t

Det där med att inte kalla för pappa för pappa fick jag för övrigt erfara idag, spännande. Blev ju så klart "pappa" som kom ur munnen ändå.

I brist på nya bilder. Bror jag och bror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0