Juni hittills

Det är måndag. Det blev inget samtal om jobb i morse. Jag har absolut ingenting att göra, hur länge sedan hände detta? Ingen aning. Skönt är det i alla fall, fast lite segt. Tur för mig att jag har en hel massa serier att ta ikapp.

Juni hittills i bortglömda bilder..

2 Juni, bad med tjejerna -iskallt







3 juni, Malin var på besök, grill spel osv... Slutatde med att Naths far skötte grillen åt oss, snällt. Eller det kanske var så det började?





4 Juni, studentmottagning, sedan sprang jag till tåget, hann dock köpa en bok först.




nedan; Min idyll


6 Juni, kikade på ännu en lägenhet med mor och far, sedan käk.


sociala klubben






gudomligt!


5 juni är missat, då var det ju jobb som sagt, ännu en tågresa och utgång med de bästa. Kanske dyker upp bilder, vet inte vems kamera som var igång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0