let's delay our misery

Jag är hemma och gör absolut ingenitng och jag gillar det. Vet inte vad det är med mig men det känns som om jag inte vart här på flera veckor, det rör sig bara om knappt två veckor. Det är i vilket fall ovanligt mycket ordning här, och det lär ju blir mer. Huset görs i ordning för försäljning nämligen, inte fattat det riktigt, men ska bli så otroligt skönt att inte bo här till hösten! Skönt att det händer någonting nytt finally. Ja okejdå, det händer saker hela tiden men ändå. Nu ska jag väl vakna till liv osv. Ha en fin dag

jag tror för övrigt att mitt hår kan behöva en dusch?

Kommentarer
Postat av: Elin

Var ska du flytta?

2010-06-23 @ 18:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0